Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 28, 2010

last minute shopping.. ohoho


salam all..

tinggal 11 hari je nak tawen.. dah ada perasaan da skrg, hihi.. tak tau mcmana nak gambarkan perasaan nih.. kejap happy, kejap takut, kejap tak sabar.. aku pasti semua rasa camni masa nak kawen kan???

tak sabar nak setelkan semua benda.. sbb rasa tak best selagi ada benda tak setel2...

berbalik pada tajuk aku .. rupa2nya byk lagi barang yang kami belum beli.. huhu...

en anas : baju melayu nikah, songkok, sampin, kasut (persandingan)
aku : tudung nikah & tudung sanding, contact lense, flower girl accessories, awning stone

at 1st, plan nak p Jalan TAR yang mmg fames dikalangan b2b tuk cari wed stuff, atau gadis2 tuk cari tudung @ kain2.. last2 pegi Bangi je.. huhu.. ditemani sorg lagik kawan rapat kami, en ayongg..

mula2 kami penuhkan perut dulu ni Restoran Ayam Percik Yati di Bangi.. just OK OK je lah, takde la sedap sgt kut.. tu pada tekak aku lah...

lepas perut da penuh, kami terus ke Bangi lama.. yang ada Warta tu.. sbb last week ada pegi area situ then ada tgk satu kedai cermin mata buat sale.. nama kedai tu PRISMA.. alhamdulillah dapat la lense freshlook dgn harga rm45 shj.. murah kan???en anas n en ayong sempat ke kedai pancing beli dedak ikan tuk mancing! ish2!

kat area tu jugak ada kedai2 cenderahati dan brg2 hantaran... aku suka sgt pegi kedai tu, sbb harganya yang sgt2 berpatutan.. grab 2 bakul untuk si comel flower girl aku nnti.. hehe.. then ronda dalam warta cari baju nikah en anas.. tp mengecewakan..

So, kami bergegas ke PKNS bangi..kat situ kami beli sampin, songkok dan baju melayu en anas... dan aku sempat rembat batu bling2 for tudung nikah.. ngeh ngeh

Last kedai yang kami pergi adalah Ariani..en anas dan en ayong melencong ke kedai al-Ikhsan tinggalkan aku sorang diri terkapai2 di Ariani.. huk2
tuah menyebelahi aku lagi, sbb Ariani buat SALE.. hehe, dan smlm adalah last day.. cari tudung nikah je ..tudung sanding tak dapat nak beli coz belum tgk baju lagi.. so tak berani nk beli..
tudung warna putih sgt terhad.. so aku beli je lah mana yang ada, malas nk fikir dah...



dan lihatlah hasilnya

2 sit dipenuhi barang2 soping kami...

ehh ada lagi yang tak beli la..

en anas : kasut (persandingan)
aku : tudung sanding

yang tu beli sendiri2 je lah..

** Tak sabar nak tunggu hari sabtu sbb nk balik kampung & siap2kan segala-galanya.. hehe..
Doakan aku ye sahabat2 ku semua


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!