Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Saturday, April 9, 2011

♫♫~asleenda 1st Give Away~

INI ENTRY MELEKITTT!!!



alaaa.. tak tau lah nk tulis apa, da lah join last minute.. hihih.. tp aku kagum dgn mereka2 yg buat GA nih, mereka mmg pemurah.. semoga rezeki mereka bertambah tambah dan tambah lagik... amin...

asleenda, blog kamu makin meriah la!!! suka2.. hihi

nk tag 2 org nih
1. Nik @ http://desirequeen.blogspot.com/
2. Ili @ http://hanglipokopitiam.blogspot.com/

ok asleenda, cepat2 umum pemenang ye!!

daaaaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!