Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

3rd trimester olredy..

Assalamualaikum...

cerr tgk cerr tgk baby tickers tu, da 29 wks ++.. alhamdulillah shayang aku da masuk 3rd trimester, so far ok je, cuma Hb aku je rendah.. 10.4, hope next checkup nnti ok lah...tp mmg salah aku pon, sbb makan ubat tak disiplin. eemm.. tak suka la makan ubat...

"apa lah ibuuu nihhh!!".. aik, baby marah ibu ke? sory2.. start tonight ibu makan obat btul2 ye syg..

Igt tak hari tu jnji nk wat entry 24 wks, tp tak buat2, sbb nk upload video scan hari tu takleh, tu yg trus down tuh, jd upload print screen video je lah yee


scan 24 weeks


at 1st nk wat 3D @ 4D, tp smua kena appointment.. disebabkan hari tu aku xcited sgt nk tgk baby, last2 kami p scan ultrasound je.. pas tu aku da cukup puas hati da.. heppy sgt!

sekarang baby da pandai tonjol2 perut, sbb dia da besar kan.. dia tonjol, aku tonjol dia balik.. kihkih.. sengal tak? hihihh..

yg bes nya ada satu malam aku bg dia dgr muzik, dia gerak punya la aktif tonjol sana tonjol sini.. pastu aku tukar ayat al-quran, dia senyap... gerak pon sopan santun je.. subhanallah, bijak la shayang ibu nih.. kuar nnti siap la, gomol dia abis2

lain2 perkembangan.. perut aku slalu keras & tegang, stretch marks alhamdulillah takde lg, hrp2 mmg takkan ada la..pastu selalu rasa panas & peluh2, tdo pon tak bape lena.. tp takpe, ni kira training la.. nnti pas baby kuar pon msti takleh tdo lena kan kan??

aku pon da start kna buat homework.. tick2 movement baby.. baru 3 hari, & xpandai lagi.. nurse tu ckp tick kalo dia gerak posisi.. kalo tonjol2 tu dlm 15 min baru tick.. tak paham aku, jd asal aku rasa baby gerak lama sikit aku tick.. hehehh





preparation plak, aku da beli set tdo baby.. beli dekat http://intanbabybutik.blogspot.com/
pastu beli toto@baby mattress kat wakaf che' yeahhhh masa balik kmpg en somi hari tu...




baby nnti tdo lena la jawabnya.. yg pntg jadi ANAK SOLEH TAU SYG!!

k lah, tu je nk bebel hari nih.. nnti2 story mory lagik... tataaaaa



4 comments:

Ili said...

anak soleh? woweee dpt bby boy eyh...besh2..i most probably bb girl...:))semuga selamat delivered bb yea

shaheeda said...

pn ili dear, tak tau lagi la.. soleh tu general jer.. hihi, girl/boy bole je pakai ayat soleh tuuu.. ngehehe.. scan hari tu tak clear la..

eyh u da bole nmpak ye? da baper bulan ye? buat 4D scan ke??? kalo gigirl best la, baju cantik2!

Zana Adieyza said...

hope semuanya dipermudahkan Allah.. semoga dengan adanya baby tu nanti akn mengukuhkan kasih sayang u & husband yer..

p/s: nice blog dear..

shaheeda said...

aDieyZa : aminn.. thanks sgt2 ye awk, insyaAllah, smoga awk pon sama mcmtu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!