Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 29, 2010

~~ Si Gadis Bunga~~



Salam semua..

da tgh2 malam nih, 10 min lagi kul 1 pg.. aku masih belum mengantuk, mungkin sbb di tinggalkan en suami yang keja shif malam minggu nih.. sgt la sedih tido sorg2.. dulu masa bujang pon ada roomate.. sob2

okeh2, da out off topic plak.. hehe, aku saja nk tepek pic 2 org budak kecik nih, my niece, .. yang besar tu nama Marsha ( Nur Iwani Marsha) - anak kak uda , & yg kecik tuh nama Pijah (Filzah Walidah) - anak kak long..


FG ni lah penyeri majlis2 perkahwinan.. suka tgk diorg kan??...




jom aku citer baper duit aku habis, spend tuk budak kecik 2 org nih

++HEADPIECES++
scarf : rm 1.70 X 2
mini flower : rm 5.90 per packet (bole guna tuk 3 scarf)
riibon : rm 3.00 ++

++ the GOWN++
rm 28.90 x 2
beli kat nilai.. tak igt nama kedai tu, yg aku igt kedai tu kedai borong pakaian,
byk lagi gown yang cantik2.. tapi aku nk kaler biru/turquoise.. so pilihan terhad la kan..


++flower BASKET++
rm 8.90 x 2
bakul nih beli kat kedai belakang warta, bangi lama.. deretan kedai .. ada kedai kraf,gift dan brg2 hantaran..
brg2 kat situ cantik2 dan harga2 sgtlah berpatutan.. kalo singgah msti ada je bnda nk beli.. hehe

bunga rampai?? sendirik bikin okehh.. hehe

TOTAL <> RM 87.00

tak smpai rm 100 pon.. hihi
ok lah tu kan? takde la mahal sgt rite??


ok.. korang sambung balik layan picas..


pijah ni lpas pakai lipstik, mulut dia terus jadi mcmtu.. muncung je, mayb sbb dia nk tunjuk bibir yg dah jd seksi tu, haha





ni lah tugasan diorang.. duk kat pelamin sbg patung comel, then tabur2 bunga rampai masa pengantin menuju ke meja makan beradab @ org johor panggil, makan damai.. hehe

tgk tu, en suami yang sibuk menyuruh bidadari2 kecil nih tabur bunga, bukan aku ke yang patutnya suruh.. haha, terbalik pulak dah


alamak.. bila dlm gambar baru aku perasan aku terlupa satu bnda.. suruh mak2 diorg beli kasut comel2 sikit.. huhu.. terlupa sudah



tu je tuk entry kali nih.. nnti aku update lagik tuk korang smua..
terima kasih sudi baca & layan blog poyo ini.. hehe




4 comments:

rose said...

comelnya..nnt i nak gk ada flower gurl nie..tp xde calon lagi..hik3..sepupu yg kecik2 sume nyer lelaki..hee~

shaheeda said...

rose : comel kan?? kalo da nama flower girl msti comel punya.. ala tanya la lagi sedara mara @ kawan2, msti ada punya.. but skrg pon ada yang buat mix, boy & girl, lagi cute, ala2 pengantin kecil gitu, hehe
yg pntg ikut kemampuan, jgn bazir.. sy buat sbb tgk baju tu murah.. kalo mahal2 mmg tak jd buat kut.. hehe

Ili said...

cute flower girl
creative la u bleh think of that idea kan...much cheaper den i tot but with remarkable result :)

nice wedding dress tooo

shaheeda said...

cute kan?? kreatif ke?? i main bedal je ili.. hihi.. nnti kan kalo wedding u, u suh flower girl nih tembak pistol buih masa u sanding, dalam pic sure cantik!!... i nak buat , tapi puas cari kat segamat, takde la pistol buih tu, kalo nk suruh tiup kesian pulak.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!