Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Wednesday, October 20, 2010

ISLAMIC FASHION FESTIVAL.. Inikah fesyen Islam!!



Wallahua'lam.. semoga Allah membimbing kita semua ke jalan yang
benar..

Tapi kalo benar nabi kesayangan kita ni dipermainkan macam ni.. tunggu lah bala akan menimpa korang yang kurang hajar ni!

nah! korang layan lagi gambar, menatang apa fesyen islam macam ni.. aku mmg marah btul kali nih..










6 comments:

Are-Gya said...

betul3 da tgk da ni..islamic ke ni..BENGONG TUL R!!! XFHM DUNIA SKRG

shaheeda said...

are-gya : kenapa la islam dipermainkan mcmni.. nama islam tu seolah2 takde nilai! bodoh sgt sapa yg anjurkan IFF, takkan buta sgt mata.. ee geram sungguh

singgah sementara said...

kenapa bley jadik mcm nie???hmmm~

singgah sementara said...

kenapa boley jadik mcm nie??
hmmm~

HanaKhairi said...

dunia da akhir zaman mmg g2...sengal pon ley tahan

shaheeda said...

ss : tu lah.. bila negara je nama islam tp tak di amalkan mcmni la jadinya

ana : aku rasa nk lempang sekor2 yg involved dlm IFF.. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!