Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Wednesday, October 6, 2010

beraya sakan di OPIS!

salam kawan2

hari ni entry santai jek.. hehe.. saja rindu nk update blog.. hhehe

nk share pasal jamuan hari raya + birthday staff yg lahir bulan july, aug, sept.. jom!

eyh2 makcik ni rajnnya! kehkeh..


aku ditugaskan buat air sirap limau wif opismate, cik tini.. diorg kata manis sgt & masam sgt.. huhu (mmg la.. dah korang tak sabar tunggu ais tu cair sikit.. padan muka, agagagaggaa)

wif tini

wif kakak2 di opis (sy paling mude, hihih)


baju yg pelbagai kaler.. hehe


suasana jamuan di opis kamik!


all birthday boys n girls

the yummy cake.. nk order?? sila contact Cik Ita



some of the cuisine.. sy makan semua jenis!! .. kihkih

aku dan satey.. mmg tak dapat dipisahkan
(abg, bila nk bawak syg makan kat Satay Station lagik! sob2)



MMG BEST! thanks to all that involved!

3 comments:

Mrs Drac said...

shida..satay station feveret lah..skg tak mo sate kajang lagi..huhu..

Queen said...

moctail tu nampak sedap time panas2 gini

shaheeda said...

suraya : sama lah kita weyh.. satay kajang aku tak pandang pon tp kan kalo org belanja aku bedal jek.. haha, satay station sedap sgt kan??

queen : haha, pn queen,moctail tu mmg sdap sgt.. lagi2 bila minum smbil makan laici, dan trgigit nata de coco.. opss, sgt sedap! hihih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!