Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

entry BOWWRING!

Assalamualaikum..

entry ni saja nk ilangkan boring, nk promote layouts blog i yg baru nihh.. hihi.. ok tak?
agak skema sikit kut.. hehe

hari ni puas hati sgt2 sbb setelah lama aku mencari, akhirnya dapat jugak beli crochet hat tuk puteri kesayangan, cik daania..

aku beli kat KIDDIESBAZAAR... tapi terus terjah ownernya which is my x-roomate office-mate..
dia keja kat JPM agak dekat dgn opis aku, so tpon terus suh dia bwk p opis..

ni crochet hatnya



aku jugak grab rompers kat bwh ni tuk newborn baby girl kawan baik aku...




thats all for today.. selamat berOPEN HOUSE semua!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!