Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Wednesday, September 21, 2011

♫♫♫~5 monyet kecil~♫♫♫

Assalamualaikum friends & viewers..

Hari ni citer pasal cik daania lagi, hihi..
daania suka sgt tgk video nih kat youtube.. kalo pasang video nih mata tak berkelip, sapa panggil pon dia tak heran & yg paling best siap menegur2 sambil tgk video nih.. mungkin nyanyi sama kut, kihkih comel giler..

Daania buat ibu rindu sgtttt..... tau tak??? jom layan video nih, ntah2 u all pon nnti ada yg tersangkut dgn video ni.. ahahaha.. sbbnya, ibu daania pon kekadang nyanyi lagu ni sorg2.. asik terngiang2 di telinga je lagu nih, smbil trigt keletah daania tomey ibu tuh.



Jom nyanyi sama!

4 comments:

☆ ★ e m m a N Y ☆ ★ said...

haha.. lawak la u-tube sal 5 little monkeys!
Jadik addicted jap nengok monkeys.

Ptutla daania pon addicted.
hehe

shaheeda said...

ahaha.. kak emma pon suka ke?? hihi

☆ ★ e m m a N Y ☆ ★ said...

hahaha!

siyes suka..hihi

shaheeda said...

haha, tak malu la kak emma tu, suka lagu budak kecik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!