Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 4, 2010

TQ tag.. test power

hye kengkawan.. salam

hari ni aku memerah otak dan keringat.. design tq tag.. bila tgk rakan2 buat tq tag, aku pon sibukkkk nk buat jugak.. kih kih.. yelah.. nk jimat kos katanya.. keja pon takde.. huhu..

2@3 minggu yg lepas aku design camni.. mcm byk guna ink hitam je, then kalo pakai black paper nnti kaler biru tu sure jd kaler lain


then the next week.. aku try buat lagii.. cam kat bwh nii.. simple je kan


tp tak cukup cun pada aku.. hari ni aku start design dr pagi.. dgn mendonlod art dr tenet.. then adjust2 kat photoshop maka terhasil la tq tag seperti di bwh..



yg ni sy sgt suka! tak simple n tak crowded sgt.. (lupa plak nak buat border dia) and sesuai jugak dgn pelamin yang aku request kat kak watie, "backdrop letak kain damask ye kak, ala.. kain yang ada corak2 tu.. akak msti tau kan"

hihi, mengada!.. then hanya pakai ink hitam sahaja, dan aku akan cari paper kaler turquoise ni smpai jumpa, tak kira! tak kira! tp lum finalize lg nak ambik yang mana.. mayb akan design yg baru lagi.. hihi.. suka hati kamu lah shahidah!

4 comments:

Mrs Drac said...

aku tak de tq tag...uhu

shaheeda said...

suraya teman lamaku@mrs drac.. aku design2 je dulu.. belum tentu aku guna weyh.. ni kan edisi berangan..hihi

Anonymous said...

salam shida.
aku rasa yang design no3 tu lagi cantik..
hmm letak border pn ok gak..
;)

shaheeda said...

hihi.. yeke? tq2.. tp ni sape ye, len kali bgtau nama k..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!