Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Tuesday, August 2, 2016

CINTA HATI KE DUA KAMI! ALISHA ZARAA DAN BISNES KESAYANGAN KU!

assalammualaikum...

ffuhhhh.. ffuhhh (tiup habuk)...
aiyaaahh aiyaaahhh (buang sawang) ..

selamat hari raya kawan-kawan.. hehe..  bajet tengah ramai baca blog i ni.. kiki

sejak last post, bgtau saya pregnant anak ke dua je kan.. takde pun update pasal adik aisya daania kan..
hii nama saya alisha zaraa 

 jom layan gambar cinta hati kedua kami yang berusiaa 1 thn 9 bulan nihh..





dan selain tu nk promote produk sikit nooo..

Saya ada jual supplement untuk minda dan antibodi untuk anak2.. dan jugak susu kambing untuk minda dan antibodi, dengan satu botol boleh dapat :



1. Vitamin c dan premix vitamin (extract buah-buahan)
2.  DHA dan Omega 3 6 9 (perisa fruites)
3. Makanan sunnah
4. Pribiotik (perisa coklat)
5. Meningkatkan IQ(Intelligence Quotient ) dan  menstabilkan EQ (Emosional Quotient.)




Nama supplement GSTARKIDS dan SUSU KAMBING R-RAYYANkeluaran Nayha Wealth Solutions




 boleh tengok blogshop kat sini  http://geniustarkids.blogspot.my/



GSTARKIDS - Terdiri dari 15 jenis campuran bahan dari makanan sunnah dan moden berbentuk tablet kunyah yang enak dimakan begitu saja!

selain tu ada jugak supplement lain.. tapi yang saya consume untuk anak-anak 2 produk ni lah..

alhamdulillah, dengan izin Allah mmg nampak perubahan pada anak-anak.. especially si kakak yang tengah duk menghafal surah.. harap membantu hafalan dia.. amiinn!!

adik plak penyakit mengada dia semakin berkurang.. boleh la masak dengan aman kat dapur..

supplement sangat penting di zaman  yang macam-macam penyakit nih..

SUSU KAMBING R-RAYYAN - memenuhi keperluan nutrisi sempurna untuk tumbesaran dan perkembangan otak anak anda! Bukan sekadar susu kambing biasa, susu kambing adalah seiras susu ibu. 100% Dijamin sedap dan tidak hamis. Sesuai untuk bayi seawal usia 1 tahun dan juga boleh diminum oleh kanak-kanak dan orang dewasa. Ditambah dengan vitamin C, kismis, madu, stevia dan lain-lain lagi membuatkan susu kambing keluaran kami antara yang terbaik yang berada di pasaran sekarang! Terdapat perisa coklat dan vanila untuk dewasa. 
 


thats all untuk posting kali nih.. jumpaa di next posting



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!