Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

saye da pandai meniarap!! yeay!!

Assalamualaikum semua especially mommies2 out there

Hari ni nk share good news dgn u all semua.. Our beloved AISYA DAANIA da meniarap.. hihi

nk tau tak kenapa aku terlalu happy?? sbb aku dah setkan target yang aku nk daania meniarap dlm umur 3 bulan, sejak dari dalam pantang lagi aku ckp kat dia, 'ibu nak daania meniarap masa umur 3 bulan ye syg!', sbb dalam pantang pun dia mmg tdo mengiring

masa umur 2mth ++ pulak, dia da mula tunjukkan usaha nk meniarap, lepastu everyday aku bg semangat kat dia..aku akan ckp 'ANAK IBU BOLEH! ANAK IBU KUAT!', (da macam nk masuk lumba lari plak anak aku.. haha)
Alhamdulillah, ank ibu dgr ckp ibu dan yakin dgn diri sendiri..

nk tau cerita masa 1st time dia meniarap.. ??
it was happen last friday,masa tu lagi 4 hari nk ke usia 4 bulan.. kami berdua je masa tu, papa still on his way balik rumah dr ofis, sian papa tak dapat tgk.. hihi.. papa msti jeles kan?

smpai rumah dr ofis & pick up dia kat rumah babysitter.. aku pon letakkan dia atas toto, then keluar pegi buang sampah.. masuk dlm rumah aku tgk da 'terlungkup'.. aku punya heppy sampai melompat, sib baik tak tercampak bakul sampah tu, haha.. pastu peluk dia kuat2 & cium dia byk2! then cakap 'IBU SYG DAANIA SGT2!'
terharu sgt masa tu..

jum layan picas! ni pic dia meniarap malam td.. masa 1st time meniarap tak sempat nk snap, sbb jaga daania yang masih belum balance kan badan lagi.. hihi








sibuk nak ambil2 barang dah.. tak dapat nk gerak, dia tarik2 toto tu, at last dapat jugak remote dalam genggamannya.. haha.. daania daania!
tu je lah kut nk stori.. TaTa!

Entry ini sememangnya diakui entry syok sendiri dalam kegembiraan.. Sekian!

2 comments:

mommychaa said...

alololo cumelnye baby dia...nih tak sabar nak dapat baby nih..geram!

shaheeda said...

mommy cha : sabar2.. tak lama dah tu, hihi.. msti tomey jugak cam mommy dia,jg diri baik2 k!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!