Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Monday, October 24, 2011

Hadiah dr Aunty Ani & Kak Fatin!

Assalam...
Entry fresh di pagi isnin..
Pagi ni, sampai ofis dapat hadiah dari aunty Ani & kak Fatin.. Nak tgk hadiahnya?? Taraaa





Headband tertulis nama Daania.. suka sgt! mggu lpas ada 'iklan' headband ni lalu kat wall FB aku, terlintas nk belikan daania.. tgk2 isnin ni aunty Ani bagi plaks.. sukaanyaa!!.. tambah lagi koleksi headband daania, ahakss

Nak cerita pasal fatin pulak.. fatin ni gebu n putih, cam mak dia gak..' ikhlas ni ani, bukan nk bodek ke apa' hihi..dan ramai kata kembar daania, sbb ada rupa daania..
mmg ada kesamaan sikit, tang mata kut.. terima kasih to aunty Ani & kak Fatin, segan la.. kami tak bg hadiah apa2 lagi kat fatin.. hehe :P

jom tgk gambo kak fatin yang cute! minta izin tempek pic Nur Fatin Adriana kat sini ye Ani??






2 comments:

Noraini Mustafa said...

aya... ibu dania ni siap buat entry utk kita lak, terharu sey!!!huhu... xpe saje je nak bg dania yg comel2, nanti pakai tau!!!

shaheeda said...

hihi.. mesti la pakai headband cute tu.. suka sgt.. muah2 kan fatin tuk kita ye.. heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!