Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Thursday, June 23, 2011

alhamdulillah... aisya daania in d housee!!

assalamualaikum semua..


lama dah aku menyepikan diri.. sibuk beranak & berpantang, hihi..tapi ni pon entri pendek je, nk bgtau kawan2 bloggers yg aku da selamat melahirkan puteri comel yg diberi nama Aisya Daania bt Anas, di HKL, pada 9 Jun 2011, jam 12.52 am..

Berat dia masa dilahirkan 3.o2 kg, panjang 47cm dan ukur lilit kepala 32.5cm, nnti bila berkesempatan aku story mory cerita melahirkan yg sungguh saspen.. hehe..

nak tgk gambar?? jumm!



++ohh, it was my 1st day++





++ hari ke 4 da pandai tdo mengiring lepas dijemur akibat jaundis++


tu jer tuk hari ni, daania da merengek.. insyaAllah jumpa di entri berikutnya

9 comments:

Ms SZ said...

tahniah sheeda!

as ♥ Leenda said...

alahai...so comeiiii gaya tidor nye...rase macam nk tido sama..hehehhe..
nyway, tahniah yer..selamat dah semua..selamat berpantang..:)

.:Mrs. Engineer:. said...

congrates sheeda... :)

shaheeda said...

syazila: mekacih!!

shaheeda said...

asleenda : hihi.. jum la tdo sama, hehe.. alhamdulillah, timer kasihhh.. congrates on ur preg.. jg diri baik2

shaheeda said...

yani : timer kasihh!!

amElyn said...

ehh eh dah bersalin??
congrats! sama macam muka ibu diaaa... =)))

shaheeda said...

amelyn dear, thanks !! ye ke muka cam ibu?? tp ramai cakap ikut muka papa dia la.. hihi

shaheeda said...

amelyn dear, thanks !! ye ke muka cam ibu?? tp ramai cakap ikut muka papa dia la.. hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!