Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 17, 2010

sedikit preparation update.. dan aktiviti mghabiskan duit!! hehe

salam..

lama dah tak update blog, so hari ni nak update jugak! biarla bz camne pon.. hehe

so, nak story pasal aktiviti2 aku spanjang minggu lepas.. yg agak bz dan memenatkan dan yang agak mengikis duit poket.. tp takpe.. yg pntg enjoy!!

lets mula dgn aktiviti mghabiskan duit yg pertama..last tuesday aku berjumpa seorang brader yg jual produk homeopathy tuk mengatasi masalah jerawat aku yg agak ketara kebelakangan inih.. sob2..

aku beli satu set penjagaan kulit.. mcm gamba kat bwh ni.. kos nya 100++..


thats include sabun mery gold, carmino complextion cream, carmino healing cream, dan BC16 – Skin Repair Formula(ubat makan)..

so far alhamdulillah.. aku mmg berpuas hati, kulit aku da semakin ok.. dan aku harap lagi ok masa hari resepsi aku nnti..

then hari sabtu plak menemani en anas memancing, yg mempunyai misi menumpaskan siakap.. lokasi nya, di kolam memancing dekat sg.long.. dan lihatla hasilnya!!

wahh.. begitu bangga sekali beliau.. hiks hiks.. berat tu.. 2.5kg

ptg tu jugak dia request aku masakkan siakap 3 rasa.. so aku masakkanla buat kali pertama.. kali pertama ok, aku masak 3rasa nih.. alhamdulillah berjaya dgn jayanya.. (lupa la nk amik gambernya) .. en anas dan rakannya makan dgn begitu selera sekali..

then ada balance lagi ikan tu, masakkan pula housemate2 aku menu yang sama, smlm(ahad).. diorang pon makan tak toleh kiri kanan.. so maknanya ok lah tu kan.. siap request nnti masak lagi camni.. cet!!

oppss, sambung balik story, then on d way balik dr memancing, cari mesin basuh pulakk.. (alhamdulillah, takyah bsh pakai tgn da pas tawen nih.. hihi, selama 5thn rupanya aku dah berjaya basuh baju menggunakan tangan, since masa kat poli + da kerja skrg.. no wonder la tgn aku kuat.. harhar)

keesokkan nya pula kami shopping sikit lagi brg hantaran, duit kami berdua mengalir bagai air skrg nih... takpe, sekali seumur hidup je kan.. (yg hantaran takmo tunjuk, tunggu bila da siap digubah ye.. bole kan??)

pastu tak sengaja terbeli ini...


perfume women of earth + glimmerstick eye liner(kaler dark blue sparkling2.. i likee..)

perfume ni mmg aku suka sgt.. tp nak beli agak mahal pd aku, kalo less pon sblm2 ni 59.90 n kalo tak less harga dia 89.00 ++.. masa nmpak butik avon, aku trus teringt, yg ada campaign bulan 5 nih harga perfume nih 38.00.. apa lagi, sambar la!!..

ohh.. sgt hepyy... so nk upload lagi sekali ... har har


dan skrg rasa best je, sbb perfume kesukaan mengharumkan diri saya.. hehe..

sekian saja saja kisah aktiviti aku yg memenatkan dan mghabiskan duit.. tp enjoy... on last week..

TATA.. AND WASSALAM KAWAN2

4 comments:

Ili said...

cute blog..so sweet for both of u :) polo u polo me :)

shaheeda said...

ili... thanks.. i've polo u ;)

Ili said...

sudah tag shaheeda feel free to answer :)

shaheeda said...

aiseh.. oke2, sy jawab skrg.. hihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!