Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 14, 2013

Aisya almost 2 years, dapat ilham nak bagi susu ILHAM.. heh

Assalamualaikum wbt..

Aisya daania kesayangan almost 2 years, 4 bulan lagi, lambat lg sebenarnya.. hehe

Aku da prepare & da google² nk bg susu apa kat dia

Then da decide nk bg susu ILHAM kat anak aku.. mayb korang pon bole bertukar kepada susu ni kot, da lama sangat kita berbangga dengan produk omputih, apa kata kita support produk local+muslim  ni...

Susu ni diperkaya dengan makanan sunnah, iaitu kismis, kurma, badam & paling best ada terapi alquran yang takde kat mana² susu lain..

Susu ni tak boleh dilangkah, nnti hilanglah berkat terapi alquran tu kan..



Ceeh, aku da promote plak susu diorg ni, kena minta komisen nih.. heheh

k lah... nk pegi mengepam susu, jgn ikut!! malu.. haha
Tata

nota kecewa : tadi aku da taip panjang², pastu aku undo² hilang abis semua yang aku taip.. menci!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!