Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 24, 2010

update2!!! DIY thank you tag & bunga penanggah

salam friends...

tgk la wedding tickers tu,ayoooo!!! tinggal 46 hari je, huhu mcm byk sgt lum setel rasanya... takut nak tengok checklist.. but.. so far so good kot.. hehe..

last week ada la sikit2 preparations... en anas hampir selesai membeli barang2 hantaran, tp ada lagik sikit2 lom setel.. dia mmg sgt cerewet tau.. thats y tak setel2.. hehe...

but my part tinggal kasut je lum jumpa lagi nih.. takde yg berkenan la(abis, kamu tak cerewet ke shahidah?) ... hehe

then.. on last weekdays aku bergotong royong ngan housemate tersyg buat bunga penanggah.. siap dah. terima kasih kak linda, kak fina, kak adi & kak wa.. jasa2mu ku kenang...

Bunga penanggah tu apa?? lorr.. bunga penanggah tu bunga yg ada duit tu.. siapa2 yg bertugas pd hari majlis akan pakai bunga tu kat dada.. mean tetamu akan kenal la.. kalo nk minta apa2 ke.. hehe..

nak tgk??




simple je kan.. terbeli bunga yg kecit.. sbb suka tgk bunga tu, main beli je.. hehe...

santekk takkk?? kritikan membina.. amat di alu2 kan.. hehe..


selain tu.. tq taq pon da settel.. igt tak entry tq taq dulu? aku pakai design yang last tu..

(sory sbb gamba agak blur, amik pakai phone )

sng je... mana yg bole aku buat sendiri aku buat je.. selain dapat jimatkan kos, ia dapat mengisi masa lapang dan release tension.. tak gitu??? and yang penting dapat puaskan hati sendiri, hihi...

bunga telor juga DIY wif my housemate juga.. idea dr cik LINDA.. kalo nk tgk hasilnya.. tunggu kayyy

ok friends.. tata... n take care

4 comments:

Mrs Drac said...

oi rajennye buat...aku dlu pn buat gk..tp mk bpk aku buat snyp2..redho jek

shaheeda said...

uitt.. aku terpaksa merajinkan diri... padahal aku bukan rajain sgt pon.. keh keh

Anonymous said...

hyer...camne yer nak tmpal bunga kecik n pin yer...i nak buat bunga corsage nie gak..but dont know how..-:)

shaheeda said...

anony : kalo nk tampal, pakai gam lilin, yang ada pistol tu.. then tuk ikat duit ngan bunga tu sy pakai dawai halus, kat kedai bunga byk.. hope dpt membantu u :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!