Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 4, 2010

make up ARAB??

hari ni aku berangan lagi!! da mcm nina dlm citer CIK AH CIK NIN da aku ni.. haha

kali ni aku berangan pasal make up masa majlis nnti. biasa la, kalo bole smua kita nak yg terbaik kan?? n kalo leh aku nak solekan arab... ha??? sesuai ke?? hehe.. sesuai kut..

so aku search2 la pasal make up arab nih.. n ada satu minah arab ni yg chahantek sgt, n mayb sbb solekan dia mmg sesuai dgn dia..

so dlm byk2 solekan dia aku nk minta mak andam solek yang mcm kat bwh ni ms nikah.. tp kening tak mau dicantas ..


then make up mcm gambo kat bwh nih masa bersanding


oppss.. tahi lalat tak perlu kut.. hihi

byk lagi sbnrnya teknik make up shaimaa ni.. oppss lupa nak bgtau, nama minah arab ni, shaimaa, n kat sini aku nak share klip video shaimaa nih..

(korg bole stopkan lagu amylea tu masa nk tgk vclip nih, nnti pening... hehe)


2 comments:

Vispera said...

hi my dear.. since u nak makeup arab...how bout ur hijab? u pakai tudung style mcm mana nanti? dah dpt gaya arab? if belum jgn malu jgn segan please contact me, pn vispera.. since ur majlis lagi sebulan..sempat sgt utk dptkan tdg style arab..

shaheeda said...

hye... thanks.. mmg sy tgh cari2 tudung for wedding nnti.. tak tau lagi nak pakai tudung mcmana nnti, bole u suggest ur tudung kat saya.. nk masuk contest u tp belum sempat nak buat entry lagi..
kalo wedding bulan 7 bole masuk ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!