Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 12, 2013

Suprised On My Birthday!!

Assalam all..

Semua org mmg mengharapkan sesuatu di hari lahirnya kan.. ehh! ye ke??
ke aku sorang?? heheh

Actually birthday aku 2 hari je awal dr si kecik, aisya daania tu.. 

Masa birthday aku, dapat mungee dari en suami tercinta.. 

Masa tu kat opis, tetiba dapat call dari seorang apek, suh turun bawah. amik bunga..




Takyah la aku nk stori panjang² buat karangan bagai, aku wat entry ni pon supaya lepas² ni aku leh mengenang kembali masa² muda aku.. supaya aku igt yang laki aku penah bg bunga masa birthday aku.. & penah buat aku happy sgt sgt sgt, masa birthday aku..hehee.. bukan nk menunjuk² ("aku hadee, ko hadooo???")... yee


"Happy Birthday my lovely wife, Papa & Aisya love u so much"

Love both of u so much too my bucuk & my masham.. 

Ok lahhhh.. babai semuaaaa.. 







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!