Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Lilypie Kids Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

kisah aku, dia, kad kawen dan durian.. haa? durian??

salam friends and all b2b...

lama da tak mengomel panjang di blog nih.. sibuk sikit lately..
hehe.. tak lama dah masa yang tinggal tuk aku prepare nih, agak worry.. sbb bunga telur belum setel.. adeh deh..

then skrg tgh sibuk mengagihkan kad tawen.. ada yang dah di pos & ada yang byhand je, sabtu hari tu balik kampung coz nk bagi kad ke kampung dan hantar all wedding stuff yang masih ada kat umah sewa

sampai segamat dlm kul 1, then kul 4 gerak p menjemput sedara mara bersama mak... pegi 4 rumah.. huhu, agak letih dan muka takleh nak senyum dah.. penat giler.. smpai umah kul 11.00 lebih, pas solat terus krohh2..




hari ahad pulak gerak balik putrajaya,tapi kena singgah muar.. nasib baik ada teman .. tak lain dan tak bukan en anas la.. hehe, hantar kad kat adik yg tgh training kat pulapol Muar.. hopefully dia bole cuti masa aku kahwin nnti, & kad itu sbg bukti la kan..

then terus gerak balik ke putrajaya.. tp masa otw tu aku ternampak sesuatu yang menarik sepanjang perjalanan dr muar ke tangkak!! ye sgt menarik!! DURIAN!! ohh.. aku sgt suka makan durian! sangat sangat suka! so merengek-rengek kat en anas suh singgah makan jap, "2 biji pon jadi la bang".. dgn muka kesian.. hehe

berhenti kat satu gerai yang jual durian, agak mahal jugak.. 1kg=7.00..

suruh apek tu kupas durian dan kami pon makan la dgn lahapnya.. haha


then kupas lagi sebijik! nyum2 lagik...

... errrkk.... dah sendawa dah, dah habis pon 2 biji.. sedap sgt, rasa mcm nak suh kupas lagi 5 biji.. tp mana boleh makan byk2, nnti kang tak bole tdo malam sbb kepanasan.. hehe

durian pon da abis.. so jom en anas! kita gerak balik..

dan smpai la kami di putrajaya around 6.00 pm..


tu lah al kisah aku, dia, kad kawen dan durian.. keh keh

tata...






2 comments:

Mrs Drac said...

aku da dapat da kad ko tau..metaceh!!!

shaheeda said...

camer2.. jemput dtg ye!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!