Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

Monday, November 23, 2009

EMIR'S BROTHER

hurmmm.. hari ni tak tau napa mcm sunyi n boring jer.. mungkinkah sbb manusia2 di sekeliling aku ni takde (almaklum hari gaji, ramai EL n kuar awl) huhu.. EL tu apa?? pi cari sendiri lahhhh!! haha..

aku?? duk je ngadap pc ni.. nak wat SKT malas la plak, SKT tu apa? SKT - SAYA KERJA TIDO, heheehehe... so aku pon usha2 gamba famili.. rindu sgt kat anak2 sedara yg kat penang nih.. penah stay ngan diorg kat penang about a year.. diorg jarang balik kmpg.. jumpa pon setahun sekali or dua kali jer..

EMIR ZAFREY, EMIR ZHAIRIEL, EMIR ZUHAIR, EMIR ZAHAZAN.. Mokteh rindu kamu!!


juai



ngan abg emir n adik emir


new baby - baby ajan, muaahh




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

klik SINI ye !!